Mój najlepszy przewodnik SEO na rok 2020 ?

ALEJANDRO RIOJA

3 stycznia 2020 rok

237

jak zrobić seo

Czy znalazłeś ten przewodnik SEO za pomocą wyszukiwarki Google?

Tak, moje strategie SEO naprawdę działają (i są dość proste).

Dzisiaj pokażę Ci dokładne techniki optymalizacji witryny, których używam, aby przyciągnąć blisko 200,000 + odwiedzających każdego miesiąca na tę stronę, wszystko organicznie.

Robię SEO przez ostatnie 7+ lat, i przez te lata, starałem się spożywać wszystkie informacje o SEO, które mogłem dostać w swoje ręce.

Ten samouczek skondensuje wszystkie te informacje (plus nowe techniki rankingowe, które działają szczególnie dobrze w 2020).

Gwarantuję, że nawet jeśli masz doświadczenie w SEO, znajdziesz w tym poście trick lub dwa, które pomogą twojemu blogowi lub witrynie WordPress uzyskać wyższą pozycję w Google. (Możesz nawet dowiedzieć się, o co chodzi w Rankbrain)

Dobra: jest to przewodnik po poradach SEO No-BS, w którym nie tylko nauczę Cię technik, ale także połączę cię z wtyczkami, narzędziami i samouczkami, aby je wdrożyć. Ten przewodnik jest przeznaczony zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych SEO.

Większość strategii, które wymieniam tutaj, używa wtyczek WordPress, ale ten przewodnik nie ogranicza się do WordPress. Zasady działają w sklepach Shopify, Woocommerce, Medium, Bloggerze i witrynach hostowanych samodzielnie. To nawet działa na YouTube SEO.

POWINIENEŚ PRACOWAĆ WZDŁUŻ KAŻDEGO KROKU, NIE POMIJAJĄC NICZEGO, JEŚLI NAPRAWDĘ CHCESZ OSIĄGNĄĆ WYNIKI I POPRAWIĆ SEO. DLATEGO DODAJ TĘ STRONĘ DO ZAKŁADEK I WRACAJ DO NIEJ, DOPÓKI NIE SKOŃCZYSZ Z SAMOUCZKIEM.

Gotowy? Zacznijmy od początku.

Oto film Neila Patela, który podsumowuje mój post.

Pokaż treść posta

1) podstawy SEO

Definicja SEO

SEO oznacza ang. Search Engine Optimization, czyli optymalizację pod kątem wyszukiwarek (ang. Search Engine Optimization, ang. Search Engine Optimization, ang. Search Engine Optimization, ang. Search Engine Optimization, ang. Search Engine Optimization, ang.

Dlaczego SEO jest ważne?

SEO jest prawdopodobnie najważniejszą przewagą konkurencyjnego marketingu cyfrowego, jaką możesz mieć nad konkurencją.

Silne SEO zapewni Ci darmowy ruch organiczny, za który w przeciwnym razie będziesz musiał zapłacić (np. za pośrednictwem Google PPC Adwords lub Facebook Ads). Łatwiej powiedzieć niż zrobić, ranking na pierwszej stronie Google to zarówno nauka, jak i Sztuka.

W dzisiejszych czasach, jeśli coś ranking obok pierwszej strony w Google będzie ledwo uzyskać ruch, więc trzeba pracować na swojej gry optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, jeśli poważnie o swojej obecności w Internecie.

Wysoka pozycja w rankingu dla docelowych słów kluczowych nie tylko stawia cię w centrum uwagi, ale także może pomóc ci ukraść biznes konkurencji. Tworzy świadomość marki i pomaga zamknąć więcej sprzedaży.

Teraz, gdy masz jasne zrozumienie, czym jest SEO, Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak zrobić SEO jak profesjonalista.

Jakie czynniki wpływają na SEO?

Na SEO wpływa wiele czynników, takich jak autorytet Twojej domeny głównej (flux.la), twoja subdomena (sub.flux.la) oraz autorytet samego url https://flux.la/hidden-seo-tricks.

Również Google bierze tysiące innych wskazówek, jeśli chodzi o ranking witryny, takich jak czas na miejscu, współczynnik odrzuceń, akcje społecznościowe i więcej.

Pamiętaj, że celem Google jest pokazanie odwiedzającym najlepszych informacji w pierwszych kilku wynikach, więc ich algorytmy muszą analizować wiele czynników, aby to osiągnąć.

Możemy podzielić te czynniki rankingu SEO na dwie sekcje: na stronie i poza stroną SEO.

Gotowy ubrudzić sobie ręce?

Opanuj te 8 czynników SEO na stronie i zmiażdż rankingi Google

SEO na stronie odnosi się do każdej optymalizacji, którą można zrobić w strukturze samej witryny. Oto najważniejsze aspekty:

(Uwaga: za każdym razem, gdy korzystałem z listy, oceniałem kroki, które należy wykonać pod względem łatwości nad zwrotem z inwestycji, tzn. pierwsze pozycje na każdej możliwej do zaskarżenia liście przyniosą Ci najwięcej wyników. )

Zoptymalizuj swój meta tytuł i meta opis. Zainstaluj Yoast SEO i upewnij się, że wszystkie posty na blogu mają zielone światło. Pamiętaj, aby wypełnić bogaty tytuł i opis słowa kluczowego. Możesz znaleźć bardzo cenne i wysoce konwertujące słowa kluczowe, patrząc na Google Adwords wyświetlane podczas wyszukiwania słowa kluczowego.

Zwiększ CTR swojej strony, dodając dowolne z tych sprawdzonych słów kluczowych do tytułu i opisu postu: Today, Right Now, Fast, Step-by-Step, Simple, Guide. "22 techniki marketingowe musisz wypróbować dzisiaj". Wysoki CTR spowoduje, że Twoja strona znajdzie się na szczycie wyników.

Używaj opisowych i prostych adresów URL. przykład: https://alejandrorioja.com/seo-tips/

Link do stron z uprawnieniami. Różne badania pokazują, że linkowanie do witryn o wysokich autorytetach domen, takich jak Wikipedia lub Harvard, może zwiększyć pozycję w rankingu Google. Upewnij się, że w każdym poście umieszczasz co najmniej 3-4 linki wychodzące.

Spraw, aby Twoja strona szybko się ładowała. Google wskazało na swoim blogu webmastera, że czas ładowania strony jest jednym z sygnałów, na które patrzą podczas oceny witryny: "szybsze witryny tworzą szczęśliwych użytkowników i widzieliśmy w naszych wewnętrznych badaniach, że gdy witryna reaguje powoli, odwiedzający spędzają tam mniej czasu.”

Oto, co możesz zrobić, aby poprawić szybkość swojej witryny

Zainstaluj WP Super Cache (łatwy w użyciu, mniej kontroli) lub W3 Total Cache (większa kontrola, trudniejsze w użyciu)

Jeśli używasz WordPress, zainstaluj Ewww Image Optimizer lub Shortpixels, aby zmniejszyć rozmiary obrazów.

W przeciwnym razie będziesz musiał wykonać następujące czynności

Kompresuj pliki HTML, JS i CSS za pomocą Gzip (nie rób obrazów)

Korzystaj z sieci dystrybucji treści (CDN), takiej jak Amazon Cloudfront. (CDN to sieć serwerów zlokalizowanych na całym świecie, z których wszystkie zawierają kopie Twojej witryny. Korzystając z CDN, możesz rozłożyć obciążenie serwowania stron, aby witryny mogły ładować się szybciej.)

Użyj Photoshopa i Zoptymalizuj swoje obrazy do Internetu.

(Must have) uzyskać certyfikat SSL (tj. https). To sprawi, że Twoja strona będzie bardziej "legalna", ale także zwiększy wyniki wyszukiwania. Przeczytaj oficjalne ogłoszenie o SSL od Google.

Dowiedz się, jak napisać idealny artykuł SEO 2500 + słów. Przez perfect mam na myśli nie tylko SEO, ale także treści, takie jak ten artykuł, więc utrzymujesz ludzi na swojej stronie, a także generujesz z niej biznes.

Dodaj multimedia do swoich postów (np. zdjęcia i filmy). To sprawi, że Twoja strona będzie bardziej przydatna dla użytkownika, a także sprawi, że spędzą na niej więcej czasu.

(Bonus) przeczytaj mój dogłębny artykuł, który obejmuje wszystkie czynniki SEO na stronie.

Krótko mówiąc, upewnij się, że Twoje doświadczenie użytkownika (UX) jest na najwyższym poziomie.

Po wyczyszczeniu SEO na stronie…

Nie zapomnij o tych 3 równie ważnych czynników SEO poza stroną

Oto kilka kluczowych czynników, za którymi większość ludzi tęskni, jeśli chodzi o SEO poza stroną:

Potrzebujesz mnóstwa sygnałów społecznych. Tak, Google dba o to, ile ruchu społecznościowego i udostępnia Twój artykuł. Oto kilka pomysłów, aby to zwiększyć.

Dołącz do wielu (I mam na myśli wiele) grup Facebook w swojej niszy. Opublikuj do wszystkich tych grup za każdym razem, gdy tworzysz nowy post, i odśwież co 2-3 miesiące. Zwiększy to twój ruch jak szalony, nie wspominając o tym, że każdy udział, lubię i komentarz dodaje do twojego wyniku społecznego.

Jak możesz sobie wyobrazić, za każdym razem, gdy chcesz promować artykuł, musisz poświęcić dużo czasu na publikowanie do stu grup Facebook. Jeśli czytasz moje artykuły, wiesz, jak bardzo nienawidzę robić powtarzające się zadania, więc proponuję zatrudnić wirtualnego asystenta na Fiverr, aby pomóc ci zwiększyć wydajność.

Nigdy nie jest za wcześnie (lub za późno) na tworzenie prasy i potężnych linków zwrotnych z witryn o wysokich autorytetach. Tutaj jakość przebija ilość, choć nie należy jej przeoczyć. Okrzyk z Forbes jest wart znacznie więcej niż witryny niższego poziomu 100, ale witryny niższego poziomu mogą pomóc ci osiągnąć dobrą objętość linków zwrotnych. Oto jak zdobyć te wszystkie linki zwrotne.

Buduj relacje z pisarzami w swojej przestrzeni, aby pokryli cię nie tylko raz, ale wiele razy. Podaj wartość najpierw przed zapytaniem o cokolwiek. Dobrym sposobem na zbudowanie relacji jest umieszczenie ich najpierw na swoim blogu, akceptując od nich post gościa. Skontaktuj się z innymi blogerami i pisarzami, aby sprawdzić, czy chcą opisać Twoją historię. Moim najbardziej skutecznym sposobem dotarcia jest za pośrednictwem Facebook Messenger lub Twitter (w tej kolejności), żądania e-mail zazwyczaj trafiają do folderu spamu, ale starannie przygotowana kampania testowa A/B przyniesie dobre wyniki. Możesz również użyć AuthoritySpy, aby znaleźć przeprowadzki i shakery w swojej branży.

Jeśli jesteś przedsiębiorcą, przedstawię ci moje projekty Future Sharks i tak wpływowe. Mogę ci pomóc z większą jakością linków zwrotnych.

Na początek, jeśli chcesz gościć post na moich stronach, za wszelką cenę wyślij mi wiadomość z kilkoma przykładowymi pismami i pomysłami(wyślij artykuł bezpośrednio na swój pierwszy e-mail). Dowiedz się więcej tutaj.

Zbuduj markę. Budowanie marki pomoże ci uzyskać jeszcze większy ruch w czasie. Kiedy zobaczysz wyniki, które pokazują NYTimes i OnlineNewsNet, który z nich jest bardziej prawdopodobne, aby kliknąć? Dokładnie. (Więcej na ten temat na dole)

Przeczytaj cały artykuł na temat SEO poza witryną.

2) zapomnij o optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, nadszedł czas na dominację w wyszukiwarkach

Teraz, gdy omówiliśmy podstawy optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, nadszedł czas, aby porozmawiać o dominacji w wyszukiwarkach.

Odtwarzacz wideo ładuje się.

VDO.AI

Wraz z wprowadzeniem Rankbrain, pierwsze pojawienie się w Google naprawdę wymaga 2 głównych działań.

Aby zdominować wyniki, potrzebujesz dwóch rzeczy: doskonałej treści + wysokiej jakości linki zwrotne.

Najpierw zagłębimy się w treść.

Temat: ciekawy co inni eksperci SEO postrzegają jako trend w tym roku?

Jak długo powinien być twój artykuł do rangi na pierwszej stronie?

Ogólnie rzecz biorąc, długa treść wyprzedzi każdą inną krótką formę.

W badaniu przeprowadzonym na ponad milionie postów na blogu naukowcy odkryli, że idealna Długość postu na blogu wynosi ponad 1900 słów, jak pokazano na tej grafice:

długość treści seo

Posty na blogu 300 word Nie potną go na dłuższą metę z następującego powodu: ludzie będą klikać tylko na twojej stronie, czytać artykuł w 30 sekund i wychodzić, nie dając Ci możliwości przekonwertowania tego kliknięcia na klienta.

ud7SRcqKvpp2WGW2